Neelofa Tegúr Portal Berita Terkenal? “Tak cukup lagi ke selama ni saya dikecαm”

Selebriti dan usahawan terkenal, Noor Neelofa baru-baru ini tampil memberikan tegu,ran kepada sa,lah satu portal hiburan terkenal.

Tegu,ran itu dilakukan selepas portal itu memberikan ‘headline’ yang mengun,dang kenca,man terhadap dirinya.

Perkara itu disuarakan menerusi Insta Storiesnya, yang mana Neelofa memuatnaik tang,kap layar keratan artikel milik sebuah portal itu.

Sumber: Rotikaya

“Jangan lah trig,ger untuk dike,cam. Bila orang share benda baik, tapi tetap nak cari jugak jalan supaya dike,ji dica,ci dima,ki.”

“Metro & Utusan boleh buat tajuk baik-baik, sebab artikel pun ceritanya baik saja. Jadi kenapa yang lain tak boleh ikut sama?”

Sumber: IG Neelofa

Selain itu, Neelofa juga sempat bertanya kepada portal hiburan itu adakah belum cukup diirnya dike,cam selama ini.

“Tak cukup lagi ke selama ni tengok saya dike,cam?”

“Dah dah la nak trigger orang untuk ke,ji ma,ki saya sekeluarga. Tak cukup lagi ke selama ni tengok saya dike,cam?” soal Neelofa dalam perkongsian itu.

Sumber:

[1] Rujukan, Murai

[2] Gambar utama, Berita Harian dan Oh Bulan

Leave a Reply

Your email address will not be published.