“Jihan Muse ni mengαndung ke?” – Michael Ang, Sekali Ini Resp0ns Jihan Muse

Malam tadi baru saja berlangsung Program Ge.gar Va.ganza ke 8 minggu pertama di Astro Prima. Program yang dihos oleh dua pengacara terke.nal negara, Nabil Ahmad dan Jihan Muse namun apa yang me.na.rik per.ha.tian ramai ialah peruba.han ba.dan Jihan Muse.

Bukan neti.zen sahaja yang tertanya-tanya, Micheal Ang juga turut tw.eet kenyataan yang sama. “Jihan Muse mengan.dung ke?”

Lebih menya.kinkan lagi apabila Jihan Muse menge.nakan dres hijau yang seakan-akan ingin menyem.bunyi sa.iz pe.rutnya. Menjawab pertanyaan tersebut, Jihan berkata dia belum lagi ha.mil dan sedang rancang untuk meni.mang cahaya mata kedua.

“Kita nak, d0akanlah kita preg.nant.Tapi sebab l0ok a like kan? Nak buat macam mana naiklah (ba.dan) P.K.P ni”

“Belum lagi.. tak betullah, tapi kita nak d0a tu sebab memang nak (ha.mil). Kita amin kan jela. Kalau ye saya lah orang pertama ca.nang”.

“Kita tengoklah mana yang terbaik.. InsyaAllah akan k0ngsi.. Cuma belum lagi. Yang ini bukan,” tambah Jihan ketika ditemubual.

Jihan berkata dia pernah mengambil pende.katan untuk tidak ghai.rah berk0ngsi tentang keha.milan dia yang pertama empat tahun dulu.

Disebabkan menjadi bua.lan ramai busana yang Jihan sedang mempe.ragakan pada G.V.8, Jihan tidak mahu menya.lahkan pereka fesyennya.

” Saya tak nak sa.lahkan designer. Tapi kita carry cuba semampu kita, kadang-kadang tak boleh carry dik. Dipatung nampak cantik.. tapi taknak sa.lahkan orang lain, sa.lahkan badn sendiri.

“Tapi saya menan.tikan cahaya mata baru, anak sulung da masuk empat tahun saya pula dah nak masuk 40 tahun. Kita tunggulah, belum re.zeki lagi, d0akan”.

Jihan telah dikurniakan seorang anak lelaki bernama Ungku Arsalan Haq hasil dari perkahwinanya bersama Ungku Hariz pada 20 Mac 2016.

Sumber:

[1] Rujukan, Gempak

[2] Gambar Utama dan 1, Gempak

[3] Gambar 2 dan 3, Jihan Muse (Instagram)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *