(Video) Raih Lebih 1 Juta Tontonαn, Hαsil ‘Engineer’ Belajar Online Bαiki Kipas, Bikin Gelαk

Baru-baru ini viral sebuah video Tiktok yang dikongsi oleh seorang pengguna Tiktok, yang bernama @s_h_a_f_i_L_i.

Berdasarkan video tersebut, ia memaparkan kipas ti.dak berfungsi dengan sempurna selepas seorang lelaki membaiki kipas, yang berkemungkinan r0sak (andaian).

Apa yang menarik mengenai tentang video tersebut adalah hanya motor berfungsi manakala bilah kipas tersebut ti.dak berpusing.

Rakaman itu mengun.dang tawa netizen dan menyatakan terjadinya hal itu disebabkan oleh pembelajaran online.

Video tersebut boleh ditonton seperti dibawah:

Video tersebut berjaya meraih tontonan sebanyak 1,200,00 tontonan, 89,100 tanda suka dan 1781 komen.

Hasil tinjaun di ruangan komen mendapati rata-rata netizen terhibur perkongsian itu.

Antara komen netizen adalah:

“kipas angin Bluetooth jer”

“tu baru pakai niat je bg angin”

“org beriman je nmpk”

“kipas dah rancang semua , kita je la.lai”

“Kipas gerak dlu angin otw tu”

“saya tengok rasa sejuk ni bang.”

“ENGINEER 2035 , KIPAS BLUETOOTH ANGIN NATURAL. ”

“kipas tu pusing laju sgt.. tu nmpk mcm tak gerak”

Sumber:

[1] Video dan gambar, @s_h_a_f_i_L_i.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *