(Video) Gelagat Syamel Terkiαl-Kiαl Sidai Baju Sambil Siaran Langsung Raih Perhatian Ramai

Setiap pasangan mengimpikan teman hidup yang mampu membantu melakukan kerja bersama-sama dalam meringankan be,ban.

Ia termasuklah mencuci, mengemas, menguruskan anak-anak, menyidai baju dan banyak lagi.

Situasi itu hampir sama dengan usaha penyanyi terkenal, Syamel dalam meringkan be,ban isterinya.

Kredit: Beautiful Nara

Menerusi video itu, kelihatan Syamel cuba menyidai bahu tetapi terkial-kial semasa melakukannya.

Dia juga sempat bertanyakan kepada isterinya, Ernie Zakri sama ada caranya itu betul atau pun tidak.

Gelagat penyanyi yang terkenal dengan lagu Ada Cinta itu membuatkan ramai terhibur dan memuji usahanya itu.

Meninjau ke ruangan komen mendapati, kebanyakkan meninggalkan komen melucukan.

“Kalo org dulu2 memang ma,rah/bi,sing sidai baju malam2, lagi satu kalo biar baju tak berangkat bile dah malam. mak saye pon bi,sing..

“Rajin betul..kalau laki den nampak baju ja,tuh tunggu arahan angkat baru angkat ”

“Saya lah tu… hanger dgn baju kena menghadap sama tau untuk semua…”

“Mak mertua saya pun ma,rah sidai baju mlm2.. aku mcm….. kenape ekk”

“Kalau suruh suami yang buat terima je la hasilnya, kadang nak ma,rah terus tak jadi sebab kelakar”

“Asal sampai sekarang aku masih takut nak jemur baju waktu malam…tak angkat baju smpai malam pon takut..bukan ape se,ram je”

“Bukan sidai baju jepun hahahaahah mak selalu ma,rah sidai baju tgh malam, sidai BAJU JEE PUNNN”

Sumber:

[1] Rujukan, Koleksi Viral 

[2] Gambar utama, Tiktok @sarangspider dan Media Permata

Leave a Reply

Your email address will not be published.