(Video) “Bila Afwa dah pandai makan jagung..” Reaksi Afwa Selepas Dapat Makan Jagung Buat Ramai Gerαm

Anak-anak kepada penyanyi terkenal Dato Seri Siti Nurhaliza atau lebih mesra dipanggil Tokti sering menjadi perhatian di media sosial kerana kecomelan dan gelagat mereka yang menghiburkan.

Malah, Tokti sendiri sering berkongsi perkembangan dan gelagat anak-anaknya itu di media sosial buat tatapan para peminat.

Untuk pengetahuan, anak pertama Dato Siti iaitu Nur Aafiyah sekarang berusia 4 tahun, manakala Muhammad Afwa berusia 1 tahun.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Terbaru, perkongsian Tokti mengenai anaknya Afwa sekali lagi telah mena.rik perhatian para peminat dengan telatah comelnya itu.

Menerusi video berdurasi pendek yang dikongsi oleh Tokti menunjukkan Afwa sedang ralik memakan jagung yang disuap ibunya.

Malah, Afwa turut dilihat menari keriangan kerana menikmati jagung tersebut.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet merasa ge.ram dan terhibur dengan kecomelan dan telatah Afwa itu.

Tengah makan corn pun comey afwa

Alololorrrhh… ge.ramnya Afwa kat jagung tu ye 

Dapp ermmm makan jagung sayang… Gewammm Afwa omeyy gebuuu… nak gi.gettt Afwa mcm gi.gett jagung tuh jgk la 😁..nyumnyum !..mesti ibu suka jagung jugak kan ?

Smgt nya mkn jagunggg . Semoga membesar dgn sihat syg 

Sekadar perkongsian dan terima kasih.

Sumber:

[1] Rujukan, Instagram @ctdk

Leave a Reply

Your email address will not be published.